Mer branding av Molderegionen
Vi har en region med mange opplevelser som tiltrekker både tilreisende og oss som bor her. Det nyeste tilskuddet i rekken på mer branding av Molderegionen finner du ved og inne på flyplassen.Gjennom Masterplan Reiseliv har vi jobbet med økt branding av Molderegionen, slik at både tilreisende og Moldensere finner fram til attraksjoner og opplevelser i Molde.
Brandingen med Opplev Molde og rosebakgrunn er brukt på brosjyrene Opplev Molde med aktivitetskart, Spise i Molde med oversikt over alle spisesteder, den nye informasjonsskjermen på Torget som inspirerer til å oppsøke attraksjoner og opplevelser, og ikke minst artikler og kampanjer på nett og i sosiale media.
Det nyeste tilskuddet i rekken på synliggjøring er et stort megaboard ute på flyplassen og reklame på storskjermen inne ved rullebåndet der alle nye ankomne til Molde får et utvalgt flotte Molde-opplevelser presentert mens de venter på kofferten sin.
Tilreisende med fly får selvfølgelig også tilgang til lommefolderen Opplev Molde og brosjyren Spise i Molde ved ankomst. Og vertskapet i regionen står parat til å ønske alle velkomne!
Vårt felles destinasjonsselskap Visit Nordvest jobber i hovedsak med å trekke folk til vår region, noe de lykkes godt med! Nordvestlandet er en av de som fikk best uttelling sommeren 2021. Masterplan reiseliv jobber blant annet med å synliggjøre våre opplevelser for folk som har kommet hit, for å få til mersalg og at de skal begeistres når de er her! Det er en del av det gode vertskapet.
Vi håper synliggjøringen faller i smak - Molde har MYE å by på både sommer og vinter - og det vil vi gjerne fortelle om! Og gjennom aktivitetsmidlene fra GassROR har vi fått muskler til å gjøre det!
Gi oss gjerne innspill hvis det er andre ideer og tiltak vi bør ta tak i!